joi, 2 septembrie 2010

ADIO!


Ha! Adio vacanta de vara! Mai putin de 2 saptamani si incepe din nou scoala, clasa a X-a, ce tare.. imi era cam dor de trezirea la 6 jumate si naveta cu trenul si toate alea. O sa imi lipsesti draga vacanta, cu trezirile tale de la 10-11, cu zile calduroase in care muream ascultand muzica, o sa imi fie dor de Sighisoara, Alba si Cluj, de Nandru.. de spirtul Iuliei si de tuica si de cort, de zbenguiala si pupaturi..offf.

Aww..cat de frumos a fost,si  vreau sa profit de ce mi-a mai ramas. Maine voi sarbatori cele 7 luni :X aww Te iubesc!

Uuuu abia astept sa o bat pe Iulia la cap :) sa rad, sa o iau si mai tare razna.. aaa si sa invat bine (cee? :-??) :)) 

Deci cu fara de epitete, metofore, bla bla imi iau la revedere de la cele 3 luni de cosmar placut si revin cu capu pe Pamant macar pentru o luna...dupa mai vedem noi ce v-a fi! ;) 



With love, Theu:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu