duminică, 14 noiembrie 2010

Doar 5..

Cele 5 lucruri care ma fac fericita :

-parul meu rosu:X

-iubitul meu frumos si cret

-bucatile de tort foarte foarte bun de la ziua lu tata

-gandul la viitoarea mea codita (love you Luisa)

-animalutele mele prostovane:X


Cele 5 lucruri care ma fac trista:

-teza la chimie

-oboseala de peste saptamana

-orele cu 'Buza de peste'

-vechea mea culoare traznita:))

-ragaielile lu' Toader..

Nici nu vreau sa ma gandesc la saptamana asta, pe langa scoala (pauza de injurat) mai am si cor si alte marafeturi.Nu prea mai am timp sa scriu pe blog, asta pentru ca sunt parasita de idei si orice tine de imaginatia mea s-a evaporat. Asa ca..va doresc o saptamana cat mai faina si cu mai putina scoala:)Aaaa si ca sa fac reclama, ascultati ROCKFM:)) 

Ja'ne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu