sâmbătă, 22 mai 2010

Creatie proprie(leapsa)

Pentru ca am avut la dispozitie destul timp, m-am gandit cum ar fi sa fac o leapsa pe care apoi sa o trimit tuturor.


1.Care este cheia fericirii tale? Ce te face sa zambesti in fiecare zi?

-faptul ca sunt 2-3 persoane care ma fac sa uit de orice grija, la care tin enorm de mult si carora le ofer toate zambetele mele

2.Care esti modelul tau in viata?

-nu am un model anume, pot spune ca mama e unul dintre ele pentru ceea ce a facut pana acum, dar nu e in totalitate ceea ce eu vreau sa fiu

3.Crezi ca ai pe cine sa te bazezi cand dai de greu?

-sincera sau fiu da, dar ini niciun caz pe prieteni, ei te vor baga in rahat nu te vor scoate, in plus asta e datoria lor :)

4.Titlul melodiei preferate este?

-sunt mai multe, dar The day that never comes e superba!

5.Pastrezi ceva ca amintire de la o persoana draga?

-da, pastrez trandafirii, jucariile si scrisorile, aa si crucea intoarsa:X

6.Doua lucruri pe care le ai mereu la tine?

-un lant si telefonul mobil

7.Ce inseamna ura pentru tine?

-ura este un sentiment pe care il intalnesc des, pentru ca sunt om si urasc dar nu e obisnuinta si nu exista ura fara motiv, pun pariu ca stii cum e

8.Crezi ca dincolo de moarte este viata?

-posibil, nu am de unde sa stiu daca nu am trait asta, nu pot crede ceva ce nu stiu asa ca o sa presupun

9.Poti uita repede problemele?Poti uita durerile din trecut?

-depinde de probleme, in general uit prea multe chestii, uit si intamplarile frumoase din viata mea, durerile din trecut? nu prea, mai ales daca e vina mea..si de multe ori e :)

10.Cea mai mare realizare de pana acum este?

-faptul ca respir, ca zambesc si ca iubesc toate astea sunt niste realizari pentru mine..poate fi si mai rau de atat:)


Cam atat, iar leapsa merge la toata lista mea de prieteni:) si oricine o mai vrea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu