joi, 20 mai 2010

O alta pierdere de vreme



Zilele astea au trecut precum o durere infernala de stomac, precum o tornada in timpul iernii, dar ce tot spun eu aici? Au fost lungi si obositoare, plictisitoare! Gata, imi dau demisia!

Nu am mai scris de mult pe blog, pentru ca am fost prinsa in excursia de la Praga si probleme personale( i-auzi). Praga, oras mare si frumos, numa bun de vizitat daca ai bani si timp evident. Sa nu mai spun ca, colcaie de tipi mai ceva ca Dani Filth eeee. Acolo totul pare sa fie in continua miscare, ca turist nu stiu daca iti permiti o pauza pentru ca nu te poti opri din mers si iar mers la cat e de frumos.( nu exagerez) Si pentru ca ma numesc Theu, la finalul acestei excursii am tras o betie numai buna, asa ca mi-a fost rau tot drumul catre casa, mai mai sa vomit peste scumpii mei colegi!( mdeaaa cum sa nu ) :))


Pai cam atat despre excursie, nu vreau sa o lungesc prea mult, nu ca as vrea sa ma laud. Tot zilele astea, mintea mi-a luat-o razna, in sensul negativ. Sunt stresata, obosita, nu am chef de nimeni si de nimic. Poate ca un somn bun de o luna ma va vindeca !

Pana atunci , mult noroc, sper ca in week-end'ul asta o sa vin cu ceva imaginatie!

Buh-bye!

2 comentarii: