duminică, 7 martie 2010

O leapsa...


Am primit ceva..asa ca trec la treaba


1. În momentele cele mai dificile și în care simți nevoia să te ajute cineva, la cine te gândești prima oară?
Depinde.Pot alege intre mama si cei mai apropiati prieteni.

2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?
Omul invizibil.As face viata unora un calvar.

3. Dacă ar fi să poți schimba o persoană, cine ar fi aceea?
Pai nu cred ca vreau sa schimb pe nimeni.

4. Ce ai face pentru liniștea ta sufletească?
Cred ca as asculta muzica, ma relaxeaza si probabil ca as scrie.

5. Care crezi că a fost până acum cel mai important moment al vieții tale?
Nu cred ca am avut un "cel mai important moment", toate momentele din viata mea sunt importante pentru ca imi sunt alaturi cele mai dragi persoane.

Leapsa merge la cine vrea!

2 comentarii:

  1. Cum sa nu vrei sa schimbi pe nimeni:-s ...wow...eu as schimba atat de multi oameni,incat imi e greu sa aleg o singura persoana...

    RăspundețiȘtergere
  2. ei bine.. lumea nu o sa se schimbe niciodata pt ca vreau eu..e imposibil..probabil ca sunt persoane care doresc sa le schimb..dar mai bine la las asa...:))

    RăspundețiȘtergere