miercuri, 3 martie 2010

Trecut/Prezent



Uite... am realizat ca am multe amintiri. Sunt plina de regrete si amaraciune, dar sunt fericita cumva. Nu pot sa uit ce am realizat cum nu o sa uit nici ceea ce am pierdut. Nu sunt experta in scris, dar stiu ca tot ce scriu acum e ceea ce simt. Nu ma judeca, o sa ma judec singura.

Amintirile astea ma innebunesc, serios. Amintiri unde sunt inimi ranite si pustii, iubiri pierdute si vorbe aruncate la intamplare, regrete... Sunt oarecum distrusa si totusi ma simt implinita. Cel putin pana nu o sa fac din nou gresala.

Nu scriu asta pentru un nou inceput, ci pentru ca asa simt si  imi pare rau pentru tot ce am distrus.

                Thank you  .. for the wonderful moments!

O scrisoare netrimisa..

Vezi eu una m-am saturat sa traiesc din regrete.. Sa ma gandesc mereu la altceva. M-am saturat sa imi fie dor de oameni de care nu ar trebui sa imi mai fie .In capul meu sunt prea multe, mult prea multe si simt ca explodez.. Oare ce sa fac?  Imi vine sa beau ceva dar, am promis ca nu mai beau.Cred ca sunt facuta sa fiu singura, nici macar nu stiu de ce iti scriu? De ce iti spun tie toate astea? Ne vedem din ce in ce mai rar si ......................................


Cam atat pe azi...si maine e o zi! Now i'm happy, i'm in love!




Un comentariu:

  1. well, it's great then. you have stories to tell. you got feelingz. be glad :)

    RăspundețiȘtergere