marți, 20 aprilie 2010

Franta!

Pentru ca draga mea Petra a vrut sa stie cum am petrecut in Franta, am sa scriu cate ceva din cele 4 zile in care am poposit.

Pai sa vedem... actiunea s-a desfasurat in Metz-Tessy si apoi in Annecy. Locuri frumoase, mai ales daca in fata ochilor tai, stand pe balcon, vezi Alpii in departare intr-un peisaj mirific.Seri pline de muzica si pictura in ulei,prosteli si multa branza, haine peste tot, obscuritate, fericire. Am fost la liceu, cu varamea, ca tot imi doream sa vad cum e viata adolescentilor de pe acolo. Am ramas profund surprinsa de felul in care se invata. Pai ore pana la 11 apoi 2 ore pauza de masa, si alte 3-4 ore in care faci "arte" sau altceva. Wow, o scoala mult prea diferita de scumpul nostru Decebal. Esti liber sa mergi la barul scolii sa bei o cafea ori un ceai cu prietenii sau, daca preferi sa iti fumezi tigara in spatiul amenajat, alaturi de profesori nu este nicio problema. Orele sunt caca-maca, staaaai si te uiti la ceas si vezi ca nu ai facut mai nimic, totul e prea simplu, mai ales daca esti pe profil literar.

Acum sa aduc in vorba baietii,nu de alta dar cred Petra draga, ca esti heterosexuala si am sa iti spun ca WOW ce frumuseti pe acolo. Fiecare cu stilul lui, te imbraci cum te taie capul si nu se uita lumea pe strada ca la noi " ui si la ala de haine are, satanistu naibii" :)) In special blonzi cu ochi albastrii, am gasit unu buuun cu parul luung si era sa lesin dar m-am tinut bine pt ca nu era chiar ce cautam :)). 

Restul zilelor am facut cumparaturi, m-am plimbat cu ai mei, am facut poze si am mancat multa BRANZA! :) e tare buna. 

Deci, in concluzie, a fost minuant si sper ca si la vara o sa merg din nou!Aaa si mai sper ca esti fericita ca ti-am impartasit aventurile de pe acolo:D


Sayonara!

Un comentariu:

  1. Ioi Theo>:D<
    ce fain de tineeeee:X
    baietii francezi is buni:X stiiiiiiu, ca si eu am fost acolo:">
    ce ore mocca...si noi:(
    vezi? eu vreau la faculta acolo:))
    abia astept:X
    francezi peste tot=))
    thanks pt articol>:D<

    RăspundețiȘtergere