luni, 19 aprilie 2010

Woooaa:))

Hei hei, am aterizat si eu din nou pe blogut! Nu am scris cam de mult asa ca imi iau inima in dinti si strig..YEEEE am luat 10 la mate in teza:)

Sa trecem peste, saptamana trecuta s-au intamplat muuulte si prea putine in acelasi timp.M-am indragostit profund de melodia de la Iris - O iubire fara sfarsit :x si mor de fiecare data cand o ascult.Am petreceut toata saptamana cu Tudor in banca, am fost traumatizata si cred ca am traumatizat la randul meu.Intr-o buna zi o sa fac reclama la cartea pe care o sa o scrie Tud, "10 reguli pt a fi prost" detalii mai multe nu va trebuie(garantat) :)).
I
I
I


I
I
I
Nici nu am scris despre vacanta mea de Paste, off..! Pai a fost minunata, am fost in Austria si Franta. Am avut o saptamana plina de chestii faine si urate,am devenit "mamica" si am fost stransa in brate la fiecare 10 secunde. Yummy, am fost la liceu in Franta cu varamea, unde am salivat la fiecare colt( stii tu dc) :-" si muulte altele.

Hai ca vin mai tarziu cu ceva imaginatie,cred.Oricum profu de religie mi-a dat inspiratie azi.Multam fain,Aline!=))

Un comentariu:

  1. Bravo Theo>:D<
    Maine, fiindca sunt foarte curioasa cum a fost in Franta, pot sa te rog sa imi povestesti? Nu de alta, dar ador Franta si francezii:))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere