miercuri, 14 aprilie 2010

O leapsa!

Multam fain Petra de leapsa! E foarte draguta asa ca am sa incep:

1.Dacă ai o poreclă :Theu,Bee,Peach,Theofila,Theodosia,Tudor :))
2.Unde locuieşti : Simeria
3.Inălţime : 1,73 cm
4.Dacă ai o zi onomastică : da,in 11 februarie Sf Imparateasa Teodora (mereu uit)
5.Ocupaţie : elevă, habarnista
6.Fraţi, surori : nu am
7.Limba maternă : romana
8.Limbi vorbite : romana, engleza, franceza si franturi din alte limbi
9.Colecţii : servetele si reviste
10.Număr la pantofi : 38-40 depinde
11.Şcoli absolvite: scoala generala, momentan boboaca
12.Materia preferată : vai de mine.. muzica, desen.. poate chimie dar neeeh
13.Ce hobby-uri ai? : muzica, sa citesc, sa-mi pun imaginatia pe hartie, somn,natura
14.Dorinţă : sa mor in chinuri
15.Vise : sa vizitez toata lumea, sa il intalnesc pe Remy :X
16.Numere norocoase : 1,10,21
17.Aş vrea să revăd : filmul vietii mele,la nesfarsit!
19.Sentimentul cel mai preţuit: iubirea,melancolia
20.Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţa ta? : hmm..nu exista o "cea mai frumoasa zi". Toate sunt frumoase daca stii sa le traiesti dupa placul tau. In schimb cred ca una dintre ele a fost la o petrecere, unde beata fiind.. am inceput sa ma prostesc si ...am devenit foarte perversa, de aici... cred ca am adormit! =))

Si leapsa o sa mearga la : Casiana mea scumpa, Ozana, Miru, si Vanilla Moon, restul daca o vreti aici e !

2 comentarii:

  1. oohh,ce frumos ai spus-o :)) tu cand devii perversa,adormi?atunci e bine:))poate ca o sa fac si ru leapsa asta pana la urma sau macar o leapsa de pe blogul tau.hug>:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. bine draga mea..:)) nu adorm..dar continuarea..e si mai perversa:>
    :)) so blogul meu e la dispozitia ta d'soara! :))
    :*

    RăspundețiȘtergere