vineri, 8 ianuarie 2010

Lust for blood



Am deschis ochii incet ,incet sa nu imi sfasii pleoapele nedete,mult prea subtiri pt a-mi proteja ochii de lumina puternica ce ma izbea..Am asteptat cateva secunde dupa care am prins curaj sa imi misc mainile.Stateam pe ceva,intinsa pe jos,ranita,Ceva rece ca gheata,ceva ce imi oprea circulatia din ce in ce mai tare.Am realizat ca era o podea de pamant atunci cand am fost in stare sa ma ridic in fund.Cateva clipe am privit in jur,nemiscata,cu ochii mari.Era o incapere veche,o casa,plina de mizerie panze de paianjen si praf.Auziem un sunet straniu si m-am aplecat instinctiv spre pamantul de sub mine.O umbra neagra se apropia dinspre lumina, cu pasi mici si plictisiti.Nu stiam ce sa fac,nu aveam unde sa fug..si daca ,nu eram in stare sa ma ridic.
"Tu.." umbra imi vorbi,un glas atat de dulce,atat de cunoscut,de suav.
Am tacut si am incercat sa ma ridic din nou in pozitia pe care o avusesem inainte.Mi-am indreptat privirea spre el dar nu puteam vedea decat o masca sinistra pe fata lui.Ce-i drept era inalt si zvelt ca un atlet de performanta si frumos,puteam sa stau asa ore intregi si nu ma saturam sa ii privesc corpul perfect imbracat doar cu o pereche de pantaloni.
"Nu vrei sa incerci sa mori?"
L-am privit socata pret de cateva minute dupa care am murmurat niste cuvinte doar de mine stiute.Parul imi atarna pe fata si mi l-am indepartat incet, realizand ca eram desbracata total.Mi-am dat seama ca eram in fata unui brabat si imediat mi-am acoperit turpul mult prea alb cu mainile.
"Eu..nu stiu ce caut aici..te rog..nu ma privi..." mi-am lasat capul in jos
S-a lasat jos langa mine si mi-a prins fata intr-o mana ridicand-o spre ochii lui care abia se vedeau prin gaurile din masca.Mi-a atins parul atat de usor,apoi mana lui alunecand pe umeri urmand liniile bratului meu stang.
"Imi pare atat de rau pentru tine,si totusi ...voi profita.."
Afisa un zambet sadic,dupa care se departa de mine pana disparu dupa un colt.Am inlemnit acolo unde eram ,uitandu-ma in gol.M-am ridicat usor in speranta ca voi putea fugi de omul care tocmai m-a amenintat cu moartea.Ce cautam eu acolo?De ce eram complet dezbracata?Incepeam sa tremur de frig si teama.Trezita la realitate de un urlet puternic,ma facu sa cad intr-o balta de sange a unui cadavru.Am simtit cum mi se ridica singele in cap cand am vazut ramasitele de carne putrezita de pe podea.
"De ce nu poti sta cuminte?vezi ce faci?" ma prinse de gat puternic si ma duse intr-o mana pana la un perete de care ma lipi cu brutalitate.Am scancit de la durere,dar nimic nu se compara cu ceea ce aveam sa patesc.
"Te rog..vreau doar sa plec..”
Sangele incepea sa imi curga pe fata de la izbitura de perete dar eu nu imi luasem privirea de la el.O caldura necunoscuta ,o mana,o placere.Mana lui imi stergea sangele de pe fata,intinzandu-l pe corp in jos.Incepuse sa se joace cu mine,iar eu nu mai impotriveam deloc,era straniu dar imi placea caldura mainii lui cum imi atingea sanii,burta,pana a ajuns acolo unde cu siguranta dorea sa ajunga..Am inchis ochii,era bizar,era o senzatie minunata,cunoscuta..foarte cunoscuta.M-a prins de par si m-a trantit de o masa incolacindu-ma dupa ea intr-o durere insuportabila.Am ramas acolo un timp.pana ce am simtit o alta si o alta durere pe picioarele mele.Taieturi de cutit multe si dese.Ma usturau atat de tare incat am inceput sa strig,dar el nu avea sa se opreasca.Urcase cu ele pe intreg corpul meu,din care curgeau siroaie de sange.
"La..lasa-ma..in ..pace..te..implor..."
"Mori, curva" un ras puternic am auzit..era imposibil sa nu il aud,sa il stiu...apoi arunca pe mine ceva fin...sare..Am zvacnit din toate incheieturile si am inceput sa ma tavalesc precum un copil .Ma ustura atat de tare,nu mai aveam aer sa zbier,nu mai aveam putere.
Prin ceata am vazut cum se aporpia din nou de mine cu un topor.Clipeam din ce in ce mai rar...
"Pot sa iau o amintire de la tine?"ridica toporul si imi indrepta mana dreapta ,apoi o lovitura si imi reteza palma cu o urusinta de nebanuit.Am gemut infernal..incepeam sa ma zbat,sangele imi svacnea puternic in vene si nu mai aveam mult.
"Uite,sunt eu iubito!" si incepu sa rada cu o pofta,un ras zgomotos dupa care isi dadu jos masca...Era chiar el..cel pe care il iubeam ..el..
"Dc?....a fost tot ce am apucat sa zic..o ceata alba se asternu pe ochii mei albastrii..si incet, incet lumina cea puternica se transforma in intuneric profund.Nu vreau sa mor..de ce? Am inchis ochii si am asteptat ca inima sa nu ma bata..sa ard..!


Hmmm tragic..si cam asta imi debita mie capu pe la ora 12 noaptea cand nu puteam sa dorm...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu