duminică, 24 ianuarie 2010

Leapsa :)

Hey mersi mult Vanilla Moon ca mi-ai pasat-o si mie..Am cam tras chiulul si eu saptamanile astea asa ca...

Patru filme care mi-au plăcut:
-Avatar
-Cradle of Fear
-The Unborn
-Five Girls

Patru cărți care mi-au plăcut:
-seria Twilight
-Viitor cu cap de mort
-si alte prostii pe care nu mi le mai amintesc :)

Patru prieteni apropiați:
-Alina
-Jazz(Iulia)
-Alex
-Tz

Patru mâncăruri preferate:
-Pizza
-Paste
-Peste
-Pulpe de pui

Patru lucruri pe care le-am făcut azi:
-Cumparaturi
-Mess
-Epilat :))
-Filme

Patru locuri unde am dormit:
-la varamea
-la bunici
-in ora de mate
-pe casa scarii

Patru țări pe care le-am vizitat:
-Franta
-Spania
-Italia
-Austria

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic:
-Youtube
-My Soju
-HI5
-Blogspot

Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu:
-telecomanda de la boxe
-un pahar :)
-un cercel
-5 pixuri colorate

Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi:
-un maieu
-papucii de casa
-blugi
-un hanorac

Patru profesori preferați:
-profa de bio
-profu de sport :)
-profa de engleza
-si bineinteles dirigu (mate)

Patru colegi de bancă de până acum:
-Luisa
-Iulia
-Petra
-Andrada

Patru numere preferate:
-10
-69 :))
-1
-21

Patru scriitori preferați:
-well nu am asa ceva inca :))

Patru persoane cu care am vorbit azi:
-Alina
-Iulia
-Adry
-Mama

Patru instrumente la care aș vrea să cânt:
-Tobe
-Chitara
-Pian
-Vioara

Patru materii preferate:
-Muzica
-Romana (cand dorm)
-Religie (cand il contrazic pe prof)
-Info

Patru regrete:
-ca sunt prea lenesa
-ca sunt prea impulsiva
-ca niciodata nu stiu ce vreau
-ca vorbesc prea mult uneori :)

Patru persoane cărora le pasez leapșa:
-cine vrea :))
-Iulia (daca isi face blog)
-Alina
-Tudor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu