vineri, 29 ianuarie 2010

Te iubesc...nu plange!


 

            Trag din nou aer in piet.Simt ca ma sufoc. Au trecut zeci de zile de cand nu ne-am vazut si mie dor recunosc,mi-e dor de tot. Privesc afara si inca ninge, ce dragut. Imi plimb mana prin par si imi amintesc ca imi faceai acelasi lucru in timp ce ne sarutam. Sarutul acela..ma facea sa tresar de fiecare daca cand iti apasai buzele de ale mele si acum doar aerul rece mi le mai atinge..Duc o suvita de par si o miros,simt acelasi parful atat de cunoscut, iti simt parfumul pe parul meu,pe hainele mele.

             Esti atat de aproape si totusi atat de departe..Asta este! O sa te sun sa iti aud vocea sa stiu ca esti bine si fara mine. Poate viata ta e mai frumoasa acum decat era inainte,cei drept sunt o persoana ciudata si greu de inteles.Te-am facut sa te simti rau, si aveai toate motivele sa pleci si sa ma lasi..singura.. O voce ragusita raspunde la telefon. E a ta bineinteles, vocea pe care mi-o doream cel mai mult sa o aud. Mai iau o gura de aer, si mi-e teama ca o sa ma inec cu propriile cuvinte. Am tacut cand am auzit melodia de pe fundal..era melodia noastra si tu o ascultai.Vocea iti tremura dar incercai sa o ascunzi.Hey te cunosc mai bine ca oricine. Am tacut pret de cateva clipe si lacrimile stateau sa imi cada. M-am abtinut si tot ceea ce am putut spune a fost : Te iubesc...nu plange!

 Bryan Adams- Please forgive me 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu