vineri, 29 ianuarie 2010

O alta leapsa :)




Oh dear, nici nu termin bine una ..ca vine alta.Thx Vanilla Moon again pentru leapsa.Siii sa incepem:

Principala trăsatură a caracterului meu: instabilitatea

Calitatea pe care o prefer la un barbat: sinceritatea

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: loialitatea si amuzamentul 

Principalul meu defect: am prea multe prostii in cap

Ocupația mea preferată: muzica

Visul meu de fericire: sa fiu iubita

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa fiu singura pe lume

Ce aș vrea să fiu:  medic legist

Tara în care-as vrea sa traiesc: Canada,Japonia

Culoarea preferata: negru

Floarea preferata: trandafir negru

Pasarea preferata: corb

Prozatorii mei preferati: nu am preferinte

Poetii mei preferati: nu am preferinte

Eroul meu preferat: Well..asta de e cls a 3-a si chiar daca as avea un erou sigur ar fi vampir:X

Eroina mea preferată: idem 

Compozitorii preferațiBeethoven

Pictorii preferați: -

Eroii din viața reală: eu

Eroinele din istorie: Cleopatra 

Băutura și mâncarea preferate: 7 UP si pizza

Numele preferat: Theodora,Sebastian,Ozzy :)) Remy etc

Ce detest cel mai mult: ipocrizia

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: -

Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: -

Darul pe care-aș vrea să-l am: sa pot citi gandurile :X

Cum aș vrea să mor: in chinuri 

Starea de spirit actuală: somnoroasa..

Greșeli care-mi inspiră cea mai multa indulgență: neatentia sau prostia :))

Deviza mea: Destinul ti-l faci singur, ai grija cum !  sau Traieste clipa!

                       Și leapșa merge la : - Adry, Jazz , Petra si altii :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu