joi, 7 ianuarie 2010

Ohaio everybody :)


Hey! Eu mi’s Theuuu si am trecut si eu pe aici, prin “blogarimea” asta… Well asta e primul meu blog asa ca o sa o iau usor,cu inceputul si bineinteles cu o scurta/lunga prezentare despre mine si altele..

Deci cum am spus, ma numesc Theodora/Theuuu/Bee(porecle) am 16 ani sunt liceana si sunt cea mai deplasata persoana pe care o cunosc ) .Sunt o adolescenta obisnuita cu probleme specifice varstei,traiesc,iubesc,ranesc si mai presus de toate dorm ) Imi place sa dorm..sa visez..sa fiu cu capu’n nori.Locuiesc intr-un oras relativ mic,stupid si plictisitor prin care mai hoinaresc din cand in cand, sa mai respir poluarea de afara:X

M-am nascut in zodia varsator pe data de 21 ianuarie 1994 ..si de atunci pana acum am realizat ca viata e cam scurta, ca e bine sa traiesti clipa si totodata sunt de parere ca destinul ti’l faci cu mana ta si nu se ocupa Dumnezeu de el. Sunt o fire rebela,iubesc distractia, tot ce tine de petreceri, si de prieteni, sunt sociabila si intelegatoare.Nu imi place sa fiu constransa,judecata sau mintita.Daca esti astfel de persoana te voi exclude incetisor..Sunt profund atrasa de necunoscut,tot ce este nou si indescifrabil pentru mine este fascinant.Sunt usor tacanita,sau irecuperabila depinde cum vrei sa ii spui , am niste idei originale nebunesti.Sunt cam imprevizibila si instabila,nu prea stiu ce vreau sau cateodata iau decizii pripite si apoi regret ceea ce am facut.Imi place sa fiu in centrul atentiei,sa spun glume,sa fac lumea sa se simta bine in preajma mea, doar ca uneori stau cam prost cu respectul si politetea fata de cei din jur :-” Sunt de incredere,sunt cine te astepti mai putin,sunt Theuuu,sunt innebunita dupa filme horror,japoneze si anime.Imi place sa imi exprim sentimentele din cand in cand de aceea cred ca mi-am creat un blog.Sunt directa,sunt sadica,masochista,roscata,sunt rece,trista,vesela.Iubesc animalele,am doua testoase pe care le iubesc enorm de mult.
Iubesc muzica, iubesc Rock’ul,iubesc stilul gothic ..iubesc intunericul,sangele si serpii.Culori preferate:negru si rosu.Nu ma imbrac dupa moda ci ma imbrac asa cum imi place mie.Imi plac zorzoanele negre,din ate sau tintele,argintul si sunt moarta dupa bocanci Nu fumez ,nu ma droghez…doar beau:vin,bere,deastea.Sunt cam perversa.Imi place sa ma sarut nu conteaza cu cine doar sa ma sarut,sunt bisexuala si nu,nu imi pasa ce crezi despre asta!Imi place scoala,mai ales cand dorm prin banca,pauzele ..eh ..la scoala e ok:D Cat despre viitorul meu? Sunt cam nesigura in momentul de fata..Imi doream medic legist dar trebuie prea multa scoala!

Ei bine ..m-am prezentat destul..si sper ca am cuprins cam tot despre mine in randurile astea.Daca mai e ceva ce vrei sa afli despre mine te rog nu ezita sa ma intrebi.

Ne mai vedem pe parcurs..have fun here

Ja’ne, Theuuu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu