marți, 9 februarie 2010

Chestii .. ciudate :)

Hey nu am mai scris de cateva zile pe aici si chiar am avut motive destul de bune pentru asta.In primul rand scoala bineinteles ca scoala, in al doilea rand sunt mereu cu capu in probleme personale,dute acolo vino aici si plus de asta lectiile mele de chitara nu pot fi neglijate ( :)) ). Mai sa fie ca s-au intamplat multe lucruri zilele astea.Vad ca nici nu am scris despre ziua mea de nastere care a fost in 21 ianuarie..hey 16 ani :)) si care a fost atat de frumos stricata. Zilele astea au fost si sunt in continuare ciudate..ma simt ciudat, sunt fericita, sunt trista, iubesc, rad ei bine ceva e "putred in Danemarka" :). Scoala a inceput minunat ca mai bine de atat nu se putea..

Astazi am crezut ca mor de ras :)) mi-au fost sfasiati pantalonii si lantul de la pantaloni, am scos tot felul de sunete in timpul orelor, am primit nu stiu cati pumni in spate pentru ca m-am inecat cu aer si inca alte cateva chestiute pe care mai bine nu le specific :)) Ajunsa acasa ca de obicei m-am afundat in plictiseala si cu toate astea nu m-am putut desparti de muzica mea :X

Revin imediat cu ceva inspiratie! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu