duminică, 14 februarie 2010

Dimineata :X

Ouff..e din nou dimineata! E duminica, cea mai plictisitoare zi pentru mine pentru ca nu fac nimic toata ziua.Ma aflu in fata scumpului meu calculator, chinuind tastatura si ascultand vesnica muzica.Ma simt atat de bine,si nu e din cauza tatalui meu care a uitat ma sa trimita la biserica azi (mai dute si curata-ti pacatele ca ai destule).Probabil e din cauza ca am fost lasata sa dorm exact cat am vrut, ehh nu e nici asta! Probabil e din cauza TA si iti multumesc pentru asta! Iti mai multumesc si pentru cel mai dragut cadou pe care l-am primit si pentru ca mi-ai facut ziua asta mai buna ca oricand. 

Va doresc un Valentine's Day cat mai fericit! Iubiti-va fuckerilor ca meritati asta!

Uite o melodie care imi place super mult, am ascultat-o la concertul tatalui Petrei si e superba:X

Bon Jovi - Till We Ain't Strangers Anymore ft. LeAnn Rimes




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu