duminică, 21 februarie 2010

Leapsa/oracol

Nume : Theodora S.
Poreclă: Theuuu, Bee, Peach, Theodosia, Theofila
Data nașterii: 21 ianuarie 1994
Locul nașterii: Deva.
Locația curentă: Simeria
Culoarea ochilor: Caprui
Culoarea părului: Șaten(original) dar acum e putin roscat
Înălțime: 1, 70.
Greutate: habar nu am
Piercinguri: nu mai am
Tatuaje: Nu inca
Prieten/prietenă: da
Vehicul: picioare, masina, tren, bicicleta
Fraza cu care tâmpești pe toată lumea: Suck my balls, labar, te fut! :))

Preferate
Mâncare: Pastele, peste si pizza
Pub/Disc/Restaurant : XL, Groapa, Fisch, John's bla bla E2:))
Bomboane: nu prea ma dau in vant ...dar imi place ciocolata
Număr: 10,21
Culoare: negru, rosu
Animal: Testoasele si shobooo
Băutură: suc natural, vin, ceai, apa
Parte a corpului la sexul opus: ochii, buzele, parul 
Parfum: whatever, ce pute bine e bine venit :)
TV Show : :-?? MTV (de pe acolo ceva)
Album muzical : nu am o preferinta
Film: Cradle of Fear ,The Crow etc.
Actor/Actriță : ---

Asta sau aia
Pepsi sau Cola : niciunul
McDonalds sau BurgerKing : McDonalds. desi nu ma dau in vant dupa ..
Ciocolată sau vanilie: ambele
Ciocolată caldă sau cafea: ambele
Sărut sau îmbrățișare: ambele
Câine sau pisică: caine
Rap sau punk: Punk.
Vară sau iarnă: vara
Comedii sau filme de groază: Filme de groaza
Iubire sau bani: iubire

YOUR…
Oră de culcare: 22-23-00
Amintirile de care îți este cel mai dor: copilaria 
Cea mai bună trăsătură fizică: huh? zambet 
Primul gând când te trezești: fuck off. iar scoala?!
Ambiție: sa plec departe si sa imi ating toate scopurile
Cei mai buni prieteni: eu 
Slăbiciune: vezi sa nu :))
Temeri: ma tem de mine :)) sunt cel mai mare dusman al meu :)) serios
Cea mai lungă relație: cred ca vreo 2 luni :-?? nu mai stiu

Ai…
Înșelat partenerul: da :-".
Fost bătut: Da
Bătut pe cineva: Da
Furat din magazin: Da :)) si nu am fost singura:))
Fost moartă de slabă: nu
Pupat pe cineva de sex opus: Desigur:))
Fost părăsită în ultimul timp: nu

La un băiat/o fată
Culoarea preferată la ochi: negri, carpui, albastri f deschis
Culoarea preferată la păr: negru sau saten
Scurt sau lung: lung 
Înălțime: cam cat mine sau putin mai inalt
Stil: rock 
Aspect sau personalitate: Personalitate.
Sexi sau drăguț: futabil :)
Musculos sau foarte slab: intre 

La întâmplare:
Ce țară vrei să vizitezi? Canada, Japonia, China
Cum vrei să mori? In chinuri
Ai fost la mall în ultimul timp? Neah..
Te înțelegi cu părinții? Da.:)
Înnebunită după sănătate? da desi nu ma prea pazesc de raceli
Te găsești atractivă? nu stiu, sa spuna altii:))
Crezi în tine? Da
Vrei la facultate? Sa zicem:D
Fumezi? Nu
Bei? Da
Te speli zilnic? Da
Crezi în dragoste? Hmm.. Da
Cânți? Pe acasa, cand ma simt bine:)
Vrei să te căsătorești? Hmmm...poate 
Vrei copii? Nu ma dau in vant dupa copii..dar poate 

Vârsta la care vrei să-ți pierzi virginitatea: :)) haha  Asta-i treaba mea!


Leapsa merge la : Casiana, Miruna, Adry si Zuzu daca vor si la cine mai vrea:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu