luni, 15 februarie 2010

O zi stupida...vs...Tudor!

Si pentru ca m-am descarcat cu postul anterior..am sa incep cu inceputul si anume faptul ca am avut o zi ciudata de-a dreptul! Incep printr-o cazatura de zile mari la scoala.Cred ca un sfert de Decebal m-a vazut si probabil m-a si auzit(zbierand) :)) Urmatoarea tampenie era pe holul scolii, eu si Duuuda mea, era sa ne imprastiem naibii pe acolo. Urmeaza ora de "educatie sexuala" by Monea iar acolo imaginatia mea zburaa si zburaa la niste intrebari cat mai indecente pt prof. Bineinteles ca spre casa, am pierdut trenul si am injurat in continuu dupa maxi taxi ca nu mai venea. Ajunsa in gara in Simeria, m-am impiedicat de propriile picioare si era sa zbor peste liniile de cale ferata. Sigur o sa ma patesc ceva pana ma culc...altfel nu e Theu! :))


Si pentru ca mi s-au storcit creierii zilele trecute de catre Tudor, am renuntat si am decis sa scriu ceva despre labaru' asta! Te numesti Tudor si iti place sa freci la cap pe toata lumea.Ne aduci la disperare cu comportamentul tau de 50 de bani, dar cu toate astea faci parte din 9D si nu conteaza. Pai avand in vedere ca suntem colegi din a6a cred, cam stiu ce iti poate capu. E bine de stiut ca avem aceleasi gusturi in muzica, dar "baete" tu ma intreci in prostie:)). Stiu ca vrei sa te lasi calarit de toti si orice tine de sex e la tine in cap. Mai stii cand te-ai blocat? Trebuia sa ma inviti la suc si nu stiai ce sa zici!=)). Iti place sa te imbraci in negru si sa faci laba(chiar daca te tot scoti ca nu o faci). Ai o fata de pampalau dar eu tot tin la tine, ca esti simerian de-al meu!No cam atat ca dupaia te inveti! 

Suck my balls = salutari! :)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu