marți, 9 februarie 2010

Iubire?





Hai sa ne iubim! Hai sa uitam de cei din jurul nostru macar pentru o clipa si sa fim doar tu si eu! Iti amintesti ziua in care ne-am cunoscut? Eu da si poate ca par deplasata dar nu vreau sa o uit. Ia-ma de mana si invata-ma sa iubesc. Ofera-mi incredere si am sa iti ofer toata dragostea mea, ajuta-ma si alina-mi suferinta si am sa fiu langa tine mereu. Oare e chiar atat de greu? Priveste-ma in ochi si spune-mi ce vrei, descarca-te pentru ca o fiu mereu acolo sa te ascult si sa te fac sa zambesti. Nu ma arunca in intuneric, pastreaza-ma pentru tine si canta-mi dragostea ta!

 Hai sa zambim! Hai sa fugim noaptea prin padure si sa ascultam fermecati toate povestile ei. Hai sa ne pierdem prin pustiu doar noi doi, sa hoinarim prin toata lumea si sa descoperim tot ce e necunoscut. Vreau sa iti spun in fiecare zi "te iubesc" dar ma tem ca aceste cuvinte nu pot exprima ceea ce insemni cu adevarat pentru mine. Vreau sa fi "sclavul" meu si sa suporti tot ceea ce iti voi face, promit ca nu o sa fiu rea. Vino, nu te ascunde de mine, eu am sa fiu mereu aici pentru tine!  

Ori asta ori mai bine mori! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu